THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Kehidupan UmPama Roda Yang bergolek

Friday, July 22, 2011

~terkejutz~

Assalam....
hmmm..pagi nih lps study...tetiba aku mendapat berita...
tahniah *****...
moga berbahgia sampai ke akhirnya...
wow....
aku terkasima sementara........ttba aku ketawa seorang diri...
mau tak nya...huhuh.........termenung seorang-sorang tenringatkan zaman persekolahan........kawan yang dulunya satu bumbung kelab sekarang bakal bergelar SeoRang IsteRi....
Apa-apa pown TahNiaH lah wahai cik Nor Raihan Izzati Bin Che Zahir Dan PasAngannya MOhd HamDan kerana bakal melangkah ke alam perkahwinan.....moga-moga mahligai yang kalian bina kekal hingga ke syurga firdaus dan sentiasa berda di bawah payung rahmatnya....btwen.maaf lah coz x dapat bagi hadiah kat korang sebab aku tak balik malaysia taun nih..tapi,ak kirim ni jer lah...~special for both of You

4 comments:

Nur Farhana said...

Assalamualaikum.
Walaupun ana ni bukannya warga maktab Mahmud tapi ana kenal Kak Raihan tu ^_^
wah....terkejut pula bila baca entri akhi yg INI.
Kak Raihan yg dentist-to-be tu kan?

P/S:ana kenal dia di facebook. =.='
InsyaAllah dia kenal ana.

~feez~ said...

Nur-waalaikumussalam...yup...hehe...saja buat entry nih coz taun nih x balik..so,buat lah entry nih..kenal??

Nur Farhana said...

tak balik thn ni?raya di perantauan ya.
ya kenal Kak Raihan.

~feez~ said...

yup..x balik...yup...kat mekah raya..:)..